Followers

Friday, October 18, 2013

Istimewanya Omega Guard Shaklee

Apa itu Omega Guard Shaklee?

Omega Guard ialah sejenis minyak ikan yang mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA (alpha-linolenic acids), docosapentaenoic, stearidonic, eicosatetraenoic dan heneicosapentaenoic.

Perbezaan Omega Guard dengan minyak ikan yang berada dipasaran ialah:

1. Omega Guard dihasilkan melalui sesuatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi.

2. Selain itu juga, Omega Guard bebas dari bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat didalam kebanyakan jenis ikan.

3. Mengandungi 7 jenis omega-3 termasuk DHA & EPA

4. Bersandarkan kepada lebih 4,500 kajian yang menunjukkan tentang kesan omega-3 kepada kesihatan.

5. Minyak ikan di dalam OmegaGuard disahkan oleh Friend of Sea, sebuah organisasi pemuliharaan antarabangsa, di bawah kriteria yang ketat bagi kemampanan, termasuk pengesanan penuh dalam setiap fasa pemprosesan.

6. Tidak mengandungi pewarna, perasa atau pengawet tiruan serta bebas gulaten.

Inilah kelebihan Omega Guard Shaklee dari minyak ikan yang lain. Sebagai manusia, sudah menjadi lumrah dan fitrah kita mahukan yang terbaik untuk diri sendiri serta mereka yang tersayang terutama si manja kecil. Ramai yang yakin dan memilih Omega Guard untuk diri dan keluarga mereka. Anda bila lagi?

Inilah Omega Guard kesukaan ramai tu ..


Anda ada sebarang pertanyaan @ ingin membuat pesanan @ konsultasi, saya boleh dihubungi melalui cara-cara berikut:


Apabila anda membuat pembelian dengan saya , anda layak mendapat "UNLIMITED & LIFETIME CONSULTATION"  dari saya. Khas UNTUK PELANGGAN SAYA sahaja tau :)



No comments:

Post a Comment