Followers

Monday, July 9, 2012

Shaklee... always green, always work, always safe

Assalamualaikum,

Selamat datang dan terima kasih kerana sudi menjengah ke blog saya. Di blog ini, saya ingin berkongsi kepada anda diluar sana tentang makanan tambahan daripada Shaklee yang menjadi pilihan saya. Apakah kebaikan Shaklee dan perbezaannya dengan makanan tambahan yang lain? Nantikan post-post saya yang seterusnya.

Ada yang beranggapan, Shaklee hanya untuk mereka yang ingin menambah susu badan sahaja. Sebenarnya tidak! Produk shaklee sesuai untuk kegunaan seisi keluarga. Untuk suami, isteri dan juga anak-anak. Tidak kira mereka yang muda ataupun yang berusia.

Di sini juga, saya akan berkongsi dengan anda tips-tips serta pengalaman dari mereka yang telah mencuba dan berpuas hati dengan produk shaklee sehinggi jatuh hati kepada shaklee dan tidak mahu berpaling lagi.. :)

Oh..saya ialah "Independent Shaklee Distributor" ..jadi, jika anda hendak mengetahui tentang produk-produk shaklee yang sesuai dengan anda dan mendapat konsultasi PERCUMA dari saya, silalah hubungi saya di 0193557432 @ emailkan pertanyaan anda ke ilanacare@yahoo.com.


Salam Mesra,

Ila Nursalina
0193557432 - ilanacare@yahoo.com

No comments:

Post a Comment